Iphone nu găsește bine rețeaua:
Una dintre cele mai frecvente probleme la care apelează utilizatorii de iPhone este că acesta are rețea slabă. În același timp, toată lumea se poate confrunta cu acest lucru, atât proprietarul iPhone 6, cât și proprietarul iPhone 11, cu toate acestea, motivele unei astfel de defecțiuni pot fi diferite. Să înțelegem mai întâi de ce iPhone-ul poate înceta să mai vadă și să prindă rețeaua.
- În primul rând, problema este adesea observată în rândul proprietarilor de iPhone 7, iar punctul aici este doar în partea modemului. În versiunea 7, Apple a folosit cipuri Qualcomm pentru modem, care s-au dovedit a fi excelente în modelele anterioare de tehnologie Apple, cu toate acestea, deja în această perioadă, au existat relații foarte tensionate între Qualcom și Apple, și Cupertino a decis să se îndrepte rapid către Intel. Ca urmare, iPhone 7 a ieșit atât cu cipuri de la Qualcomm, cât și cu cipuri noi de la Intel.
Pentru a determina ce cip se află în iPhone-ul tău, trebuie să mergi la Setări, apoi General – Informații legale. Pe această pagină este indicat numărul modelului, prin care puteți determina cu ce modem a fost lansat iPhone-ul dvs., de exemplu, „7” – A1778 și A1784 vin cu un modem de la Intel și A1660 și A1661 cu un modem de la Qualcomm. Astfel, dacă iPhone-ul tău are un modem Intel și modelul telefonului este 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, atunci cel mai probabil este posibil să ai probleme cu rețeaua din cauza acestui modem.
- Al doilea motiv pentru care iPhone-ul nu prinde bine rețeaua este o deteriorare a părții modemului, poate fi la cădere, 100% acest lucru se întâmplă dacă umezeala intră în telefon și începe coroziunea.
- Al treilea motiv pentru care iPhone-ul tău s-ar putea să nu prindă bine rețeaua este că de multe ori atunci când cumperi carcase necertificate, acestea pot fi realizate din orice material, folosind tehnologii care întrerup transmisia semnalului.
- Al patrulea motiv constă în înghețarea software-ului. Există un astfel de bug și glitch strâns legat de cipurile de la Intel, constă în faptul că iPhone-ul arată un semnal bun, dă 3G sau LTE, dar nu se încarcă aproape nimic sau nu se deschide deloc. Aici trebuie doar să porniți / opriți rețeaua mobilă și apoi să resetați sau să reporniți telefonul.
Puteți face în siguranță o programare cu inginerul la unul dintre centrele noastre, unde, împreună cu dvs., va diagnostica și raporta toate problemele iPhone-ului.
Ai nevoie de o consultare?